Sunday, January 6, 2008

Bored.

Today,is as usual mcm biasa je.bored of course.if i have a choice la i would stay at KL because at least my brothers ada so we can main2 and talk.but unfortunately i x de choice.but nk buat mcm mana.terima je.the good thing x pegi sekolah but sekolah kne pegi penting!.ha ha,but ntah la.i mcm dh x have fun dok sini.first2,happy gile buat ni buat tu.but then x psl2 mcm bosan x tahu la maybe because x de org layan.yeah,i baru perasan org x layan sgt i ni.x tahu la apa masalah i? or masalah diorg.hmmm,apa2 je lah.kte x leh control org2 tu diorg je boleh control so biakan je la.hopefully turns out right.I miss my living room la...i selalu msk nugget mlm2 then mkn together2 ngan abg kt depan tv then gelak2 then kte org pilih tgk citer apa.fun giler but kt sini berbeza skit.fun la jugak ade mcm2 movie but still mcm lonely.hmm,this year PMR i know i should be studying at here but i dont know mcm x boleh because ntah la mcm x unwelcome .ntah la,thats why i bgn lambat2.i think my life kt sini tgk tv,mkn,mandi,mkn,tgk tv,tidur.tu je larr.miss everyone.my mom,my dad,my brothers and my kengkawan semua,

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com