Sunday, October 26, 2008

out and about part 2


heee,i was bored

ahhh,this the chocolate kt italy tuu. ;DD


mirror die besarr gila so what the hell? tangkap je.hehe


again.haha


tu air kelapa tu.haha,x abis.ada skit lg la.haha


ahh,my handbag again.seriusly x tau apa ada dlm tu.once i jumpa stokin.hehehe,


kt mydin,i dont know apa benda tu mcm stokin mcm kasut.but apa2 pun i cuba la kn pakai.it was soft.haha


fauzan pown try jugak.haha


ada jugak jual hoodie jemaah haji malaysia.waaah,bagus2.haha


tgk tu Rm 32.90.haha

Beg superman.whaha,hot oh brandon routh.come on,look at the jaw line.haha,


kakcik pown tangkap jugak. ;DD oh FYI:harga beg tu Rm7.haha

Aunty,we call her lang.haha,tgh carik brg.




x de motif.haha,kt lrt station.

can i tell you something? my feet fricking hurts.HAHA,well to tell you the story why my feet hurts.korang kne bacalah. hehe,before that daddy dh balik from itally.yay,die beli chocolate and bag untuk i.yayyy.haha, ;D

OKAY,here it goes

Yesterday,my cousin and I watched superhero movie and ate donuts.HAHA,I tgk dgn my cousin faizul and fauzan.seriusly superhero movie is not that dissapointing.I enjoyed it although i tgk lama dh cerita pown bila tgk sekali lagi mcm klakar.so after tgk superhero movie.diorg sume nk tgk harry potter azkaban rasanyer.i nk tgk tp pikir blk god berapa byk kali i dh tgk harry potter dis year.i tgk the whole harry potter from 1-5 dh berpuluh2 kali dh so i gave up.naik atas and watched true blood.oh godd bill hot gilaaaaaaaaaa.but cerita tu agak utk adult la thats why i hate it but overall the story comel,romantic and scary at the same time.after that,i read some manga.heeeeeee.then pum pum tidurr.

I woke up early 8:30 am.haha,x penah dlm sejarah hidup bila cuti bangun awal cmtu.so agak bangga.haha.bgn2 ate breakfast.pastu aunty i ajak i pegi jln2 kt jln abdul rahman.die nk carik all the stuff utk die pegi haji .so i apa lagii ikut laaa,the interesting thing was my aunt pegi haji 21 november 2008 .cuba teka tu tarikh? haha,of course la twilight date release but not at malaysia la dkt US je.haha,coincidence.haha,i think not.haha,so after dh mandi naik kereta pegi terminal putra lrt.naik lrt and turun kt masjid jamek.then jln2 around and around.haha,my aunty and uncle pegi mydin because nk carik all the stuff for haji because kt situ byk benda.so i pownn ikut.sambil2 tu i tangkap laa.hehehe,after sume dh abis beli kteorg keluar.then pegi cari makanan.I mkn nasi ayam and minum air apple.my cousin,faizul die nk air kelapa.sat gi sampai air kelapa dia BAPAK besarr gila.hahah,i ader tangkap gambar air kelapa tu.haha,abis mkn .uncle and fauzan and faizul nk blk because takut uncle i penat because ari ni kne blk penang jugak so give him some time to sleep.so apa lagi we chicas meaning my aunty,me and kakcik! g round2 la.pegi sogo.aunty i nk belanja kasut but ntah none of the shoes kt situ appeal to me.so x beli.agak moody gak la perjalanan blk sbb kaki penat gler jalan sana jalan sini.so mintak maaf ekk.hahahah,lps tu kteorg balik pastu suruh my mom ambik kteorg kt wangsa maju.


Td,baru je my aunty and uncle blk.around 6;15 mcm tu la.so i said goodbye to them.rinduu laa.hahah,and and kakcik pown balik so bye2 kt die jugak but no need to worry because my mom ckp nnati bile my aunty g haji diorg hang out kt rumah jp.so boleh ajak faizul tgk twilight dgn my brother.MWAHAHAHAHA,okay,im off and kaki still sakit.haha,

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com