Saturday, October 18, 2008

wheee,

Greetings,

Today was an interesting day.a fun day i might add.haha.my mom and dad pagi td gi wedding tinggal my brother and i je kt rumah but then die pulak keluar open house rumah kwn die kt shah alam.i think.haha,so ada ke patut die ketuk pintu bilik i kuat gler pastu i mcm 'ahhh,what?' hahaah,i pown dgn sabarnya bukak pintu.my brother ckp dia nk keluar pastu i pown ckp okay,nk tido laa. haha,pastu abg i ckp 'umm,one more thing? nk prepaid rm 5 boleh x? along punya dh abis.I mcm "hell no! mine punya x top up this month.no way no way.hahaha.pastu die ckp finee,dh g la tido blk.haha,pastu pown i pown sambung tido.around 1 ptg,my parents dh balik.diorg woke me up sbb nk ajak i pegi the curve.I mcm terus bgn.I took a shower and ate breakfast.tiba2 i terlupa nk update song in my mp3.so cpt byk cable untk masukkan lagu baru.I masukkan lagu

1.Britney spears-womanizer
2.Busted-Air Hostess
3.A fine frenzy-Near to you
4.One republic-Say

after that terus bertolak g the curve.oh yeah my dad beli the gps map thingy so my dad ikut je gps tu ckp apa.mcm funny gak la.turn left turn right,recalculating.hahahaha,bila dh sampai dkt the curve my dad nk g beli printer ink something.haha,so i ikut.dlm perjalanan ke kedai tersebut ternampak shades mcm rob pakai.u know robert pattinson.haha,i was like nakkkkkkkkkkkkk! my mom was like oh the one mcm rob.(this particular saying from my mom makes me laugh because even my mom tahu i obsess dgn rob)bukan dh ada ke? i jwb.mmg dh ada but this one lg sma mcm rob punya*sambil tersenyum gila gila.hahaha,pastu my mom ckp 'nk la tu'.haha,i ckp yup2.haha,so i paid the shades dkt the chinese lady .my dad tanya 'beli apa?' i ckp shades baru pastu tunjuk kt my dad.pastu my dad ckp ohh,the rob shade.hahahahahaha,my dad pown tahu jugak.bak pepatah nan'satu dunia tahu fifah' hahahaha,so after that kteorg g big apple beli half dozen donut.i was hungry and thirsty so beli iced latte.dpt one free donut.heeeee, :)so mkn2 jp and then pegi kedai printer tu.lps tu jln2 jp around the curve.x beli pape sgt because x byk kedai sale.so browsing je.lepas tu,blk.on the way blk tu apa lg pakai la shades tu.haha,bwh ni all the pictures i tangkap masa dlm kereta.






The donuts and iced latte.yum yum.

The rob shade.haha,



Hehe,comel.



haha,mcm shades rob. :D













The iced latte.

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com