Saturday, October 25, 2008

Out and About,baby


Haha,kte mkn rambut dia.haha


my bro,me and kakcik!!


fauzan,lang and the one the only my mummy. ;)


Sedap oohh,hahah


Heee,


cehh,mcm mkn sayur je.haha


a bit blur.haha


damn,look at the hair.haihh, hahah -_-'


yum yum steamboat


fauzan and faizul


haha,


haha,i was bored


ah,the love of my life.my mp3.hahaha


heee,


my flip flop.actually bukan flip flop.i panggil dia gummy.haha because sbb comfortable mcm jln ats gummy.haha


dont ask me about my handbag.its a mess.i x tau la apa ada dlm tuuu.haha


the baby girl.aww,comel the headband. ;)

the rob shade.haha



Today,sumpah best gilaaaaa.i woke up around 9.3o then mandi2 sume siap sume then terus bertolak pergi negeri sembilan nk visit my cousin.apparently x boleh bwk die keluar which i dont understand.but whatever la.so her parents ajak i and my other cousin teman diorg sekali so ikut je la. ;D.oh sebelum pergi negeri sembilan siggah kajang jp nk jumpa uncle i punya mak long.ada dis baby baru 5 month.omg comel gler.tembam.she was like just staring at me.comel gila.maybe die tgk contact i kot but still comel.hopefully dpt jumpa dia lg. ;) hahahhaha,my uncle beli kfc and sampai2 kt tkc,seremban.kteorg suma mkn picnic kt pondok kt tempat tu larr.then kteorg borak sume.after that,sembahyang zuhur.ahh,i have a funny story to tell you.my uncle waktu tu dh abis solat so he was going to his car then terserempak this woman which is normala shamsuddin i think she's the host og nona kot.haha,so my uncle said 'oh,puan normala. and then normala tu senyum.hahaha,i know its not that funny but if you were there sumpah kelakar the way my uncle said it.haha,abis solat kteorg bertolak balik kl.sebelum tu ckp bye2 kt my cousin syira.oh die x sbr gila nk blk her hometown,penang so die ckp ada lg 14 hari lg sekolah minus deepavali and weekends.hahaha,syira syira.comel je.

On the way balik i x buat pape sgt because byk dgr mp3 and baca manga.haha,agak traffic jam gak la kt highway.sampai kl around 7.00 pm.tanpa menunggu masa.haha,kteorg sume cadang nk mkn dinner kt luar and sambil tu celebrate my birthday.^_^ heeee,kteorg mkn dkt jaya jusco johny.mkn steam boat.sampai nk mkn tu semua org kt table tu pandang kt kteorg.haha,maybe its because my brother punya hair.hahahahah,so tanpa segan silu lalu je.haha,the waiter mintak order.my mom kata nk set C.I ngan cousin I gelak because it sounded like sexy.HAHAHAHAHAH,so order air sume.sampai steamboat apa lg kte steam kt la mknan sume.haha,mkn2 sambil menangkap gambar.waktu tu i ckp hey,jom tangkap gambar mkn rambut my brother hair guna chopstick.so my cousin mcm thats not bad idea.so i suruh my other cousin,faizul tangkap gambar kteorg.bila dh finish tangkap, nk tgk gambar la kn.tgk my uncle pown join skali ngan chopstick die.HAHAHA,so it was pretty funny,haha.abis mkn apa lg beli big apple donut la.betul ckp jaz.big apple the best! haha,i order dozen kali ni.haha,and ice latte.mcm biasa.after that,balik.so sekarang baru sampai rumah tgh upload all the pictures.i hope you guys enjoy. ;DD

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com